E.C.A., Türkiye’nin ‘Süper Marka’ları Arasında...
 

Türk ekonomisinin tüm dünyada pazar payını artırmasında lokomotif rol oynayan markalar, Superbrands Türkiye 2012 Ödülü’ne layık görüldü. Sektöründe lider olan E.C.A., teknolojisi, yatırımları, işgücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma konusundaki titizliği ve vergi sıralamasındaki konumuyla, Türkiye’nin 45 süper markası arasında yerini aldı.

Superbrands Türkiye tarafından 17 Nisan 2013’te İstanbul Esma Sultan Yalısı’nda gerçekleştirilen ödül töreninde Türkiye’nin süper markalarına ödülleri verildi. Dünya genelinde 87 ülkede düzenlenen ve her iki yılda bir Türkiye’de de gerçekleştirilen Superbrands Türkiye 2012 Ödülleri’nde E.C.A., ödülü kucaklayan 45 süper markadan biri oldu. Türkiye’de Dilek Koç ve Gürkan Kınacı yönetiminde dördüncü kez düzenlenen Superbrands, 1992 yılından bu yana 87 ülkede uygulanan uluslararası bir marka ölçümleme sistemidir. Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, işgücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri her zaman olduğu gibi büyük önem taşıdı. E.C.A. adına ödülü Elginkan Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Gaye Akçen’in aldığı ödül törenine, Elginkan Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Ahmet Bilgili, Elginkan Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve ELEKS Genel Müdürü Şafak Duran, Elginkan Holding Finansman Koordinatörü İsmet Sevil ve Elginkan Holding İnsan Kaynakları ve Kurumsal İletişim Müdürü Dilek Kurt da katıldı. Sektörde uzun yıllara dayanan deneyimi ile dikkat çeken E.C.A., Süpermarka seçilerek, iki yıl boyunca “Superbrands logosunu” kullanma hakkını elde etti. 

 

Törenin açılış konuşmalarını Superbrands International Yönetim Kurulu Başkanı Stephen Smith ve Superbrands Türkiye Temsilcisi Dilek Koç yaptı. Stephen Smith, “Son dönemde Türkiye’nin, dünya ekonomi hayatında heyecan uyandıran bir imajı var. Türk iş dünyası gururla markalarının Türk olduğunun altını özellikle çizmeliler ve hızla dünyaya açılmaya devam etmeliler” şeklinde konuştu. Dilek Koç da konuşmasında, “Türkiye artık küresel pazarlarda rekabet gücünü artıran bir ülke ve yatırımcılar, bunun ancak güçlü markalarla olacağını çok iyi biliyor” ifadelerini kullandı.